Τρίτη 17 Ιουλίου 2007

Answers in your letters

Το LOST IN SPASE είπε;
Τι ήθελα ε? τι ήθελα...?Να υπάρχει μία φωνή να με καθυσηχάσει απτα δύσκολα, να με παρηγορήσει,να μου πεί, μην ψαρρώνεις βρε κουτό! Χέστηκες αν δεν κάτσει η δουλειά,πάμε γι'άλλα! Κ εγώ να σκεφτώ τα μάτια του, τα χέρια του κ ν μη με νοιάξει τίποτα, γιατί αυτός , υπάρχει...Ναναι η μυστική μου δύναμη, να ξεκουράζεται η σκέψη μου επάνω του.Να μην τον συναντήσω καν, να ξέρω ότι υπάρχει μόνο.Μόνο μια φωνή ,ήθελα , τη δική του.
Το ΜΙΑΜΙΑΜ απαντάει; Καταρχήν μην ψαρρώνεις βρε κουτό! Οτι είναι να γίνει,θα γίνει.Δεν νομίζω οτι το χειρίστηκες άσχημα το θέμα.Οσο για την φωνή, μην τρελένεσαι αν τώρα άλλαη αγκαλιάζει...τίποτα δεν έχει ΤΕΛΕΙΏΣΕΙ! θυμήσου τον πρώην σου frog , πως σε κατάφερε τελικά! ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ!!! ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΑ! Κ αν θέλεις οιωνό, σου αφιερώνω το τραγούδι του Rοky, που ακούω αυτή τη στιγμή στο radio....kisses! κ το κεφάλι ψηλά! mi raccomando!!!!!!!!

3 σχόλια:

λολιτα είπε...

θα μου εξηγησει κανεις τι γινεται?

miamiam! είπε...

Wellcome lolita!

Eimai k ego fun sou, aptin fuxia to kolisa.

MIAMIAM.

Manos Stefanidis είπε...

Για επικοινωνία μαζί μου, μπορείτε να γράψετε στο veronique@swissinfo.org.
Μάνος Στεφανίδης